perjantai 28. marraskuuta 2008

Flunssassa olen edelleen. Kävin tänään lääkärillä ja verikokeiden jälkeen totesimme, että minkäälaista bakteeritulehdusta ei ole havaittavissa. Joten hoitona lepoa ja lämmintä mehua. Ärsyttävintä on vaan herätä yskimiseen keskellä yötä ja luulla että keuhkot tulee yskittyä samantien pihalle. Mutta onneksi päikkärit auttavat asiaan :)

Paljon olemme ehtineet miehen kanssa puhua raskaudesta ja sen auhettamista muutoksista perheessämme. Hyvin samoilla linjoilla ollaan oltu mm.sen suhteen, että mahdollisuuksien mukaan jään lapsen kanssa kotiin ainakin siihen saakka että lapsi on 2vuotta. Tuntuuhan se hieman hassulta ajatella, että ensi kesästä lähtien olisi edessä pidempi tauko työelämässä. Mutta vaikka olen aikaisemmin ollutkin tosi työkeskeinen ihminen, ei se loppujen lopuksi ole kuin työtä. Kynteni olen siinä saanut tältä erää jo näyttää ja muutosta olen pohtinut joka tapauksessa. Eli tämäkin asia järjestyi parhain päin :)

Mutta kaikkihan ovat vain suunnitelmia. Todellisuus tulee näyttämään sen, miten tässä mennään eteenpäin. Ja tottahan on myös se, että keskenmenon vaara on suurehko vielä tässä vaiheessa.Luotan silti siihen, että kaikki menee hyvin. Mitäpä muutakaan mahdollisuutta minulla olisi?

Ei kommentteja: